jom follow...=)

9/26/2013

Mimpi orang yang sama













Ntah la.. sejak dua menjak ni, aku mimpi perkara yang sama..  means, org yang sama.. mungkin......
1. mimpi yang benar. 
2. mimpi tentang kejadian yang akan berlaku.. 
3. khayalan dan mainan..
aku pun tak pasti.. mungkin sebab terlalu penat sampaikan mimpi macam tu, dan, mungkin....
1. org tersebut akn memberi sesuatu in future. 
2. mungkin jodoh. 
3. ada instinct. 
4. dia pun tengah fikirkan kita. 
ntah lah.. hanya Allah yang tahu segalanya...
Wallahu tp, yang pasti, aku takut nak tidur.. sbb takot mimpi tu dtg lagi..
aku takut tak dapat kecapi apa yang aku mimpi itu.. 
terlalu indah.. hanya Allah yang tahu bagaimana perasaan aku..... 

No comments:

Post a Comment